Narcos

Regulamin

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE I INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW

Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna.

Sklep internetowy pod adresem www.brolife.pl, prowadzony jest przez firmę Brolife Krzysztof Małysz, Amadeusz Marzec, Mikołaj Kmiecicki Spółka Cywilna, o numerze NIP: 113-29-38-985 oraz numerze REGON: 366993836, z siedzibą przy ul. Szklanych Domów 9/35, 04-346 Warszawa.

§ 1 Założenia ogólne

  1. Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy www.brolife.pl
  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu oraz Ogólnych Warunków Sprzedaży i Zakupu.
  3. Chwilą wykonania zawartej umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.
  4. www.brolife.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
  5. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

§ 2 Produkty, Ceny

  1. Produkty przedstawione na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.
  2. Ceny zawarte w opisach produktu zawierają podatek VAT.
  3. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów, przeprowadzania i odwoływani akcji promocyjnych na stronach sklepu.
  4. Koszty transportu oraz koszty płatności nie są wliczone w cenę sprzedaży. Szczegóły dotyczące tych kosztów znajdują się na stronie „Płatność i Wysyłka”. Te koszty są podane także przed złożeniem zamówienia w trakcie procedury składania zamówienia.
  5. Wszystkie teksty oraz zdjęcia znajdujące się na stronie www.brolife.pl chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

§ 3 Zamówienie i  Rejestracja

  1. Zamówienia składane są drogą telefoniczną, faksem, przez e-mail bądź za pośrednictwem internetowego systemu zamawiania.
  2. Zamówienia drogą elektroniczną możliwe jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia drogą telefoniczną lub faksem tylko w dni powszednie, w godzinach pracy biura (09:00 – 16:00).
  3. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji. Rejestracja daje jednak dodatkowe przywileje, jest ona bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  4. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne i podmioty gospodarcze.
  5. Podczas rejestracji należy podać prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może nie zostać zrealizowane.
  6. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatyczna wiadomość na skrzynkę email z potwierdzeniem złożenia zamówienia, potwierdzenie to nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.
  7. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest e-mail zawierający informacje na temat przetwarzania zamówienia lub potwierdzenie dostawy lub dostarczenie towaru. Klient powinien otrzymać potwierdzenie zawarcia umowy w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, jeśli nie ma potwierdzenia, powiadomienia o wysyłce lub dostarczonego towaru nie jest już zobowiązany do złożonego zamówienia.

§ 4 Warunki realizacji zamówienia

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu zamówienia pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  2. sklep www.brolife.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach  o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.
  3. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Pocztę Polską S.A w celu doręczenia przesyłki.
  4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru natychmiast po dostarczeniu przesyłki.

§ 5 Polityka ochrony danych osobowych

  1. Brolife S.C. zobowiązuje się do ochrony prywatności użytkowników naszej strony, zwłaszcza dzieci. Naszą politykę ochrony danych osobowych opracowaliśmy na podstawie polskich (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.) i międzynarodowych przepisów prawnych.
  2. Korzystanie ze strony internetowej www.brolife.pl lub którejkolwiek z pozostałych stron Brolife S.C. oznacza Państwa akceptację naszej Polityki ochrony danych osobowych.
  3. Nasze strony można odwiedzać bez konieczności podawania nam swoich danych osobowych. W pewnych przypadkach jednak Konsumenci nie będą mogli uczestniczyć w niektórych promocjach ani otrzymywać informacji o naszych produktach czy nowościach, bez podania danych osobowych.
  4. Zbieramy, przechowujemy i wykorzystujemy tylko te Państwa dane osobowe, które przekazali nam Państwo dobrowolnie. Służą nam one do kontaktu z Państwem do odpowiadania na Państwa pytania lub reagowania na komentarze i prośby oraz w celu przesyłania Państwu informacji handlowej a także w celach marketingowych związanych z działalnością Spółki i innych wskazanych przez nas celach, z którymi Państwo się zapoznali.

§ 6 Zwrot zamówionego towaru

  1. Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie oraz nie nosi śladów użytkowania.
  3. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądze.
  4. Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.
  5. Jeżeli do zakupionego towaru dodany był inny produkt w promocyjnej cenie lub jako produkt gratis należy go odesłać wraz ze zwracanym towarem.
  6. Zwrot odbywa się na koszt konsumenta, a kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar. Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki oraz koszt płatności.

§ 7 Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres sklepu (ul. Szklanych Domów 9/35, 04-346 Warszawa).
  2. Sprzedający, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  3. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej przesłana na kontakt@brolfe.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedający niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

§ 8 Odpowiedzialność

  1.  Brolife S.C. nie ponosi odpowiedzialności za znikome działanie suplementów diety lub całkowity brak działania, ponieważ suplementy diety mogą nie działać na wybrane jednostki, a działanie suplementów diety jest zależne od wielu czynników takich jak prowadzony tryb życia.